Help meebreng en breng onze #Groenboerenplan verkiezingsboodschap zo vaak mogelijk op tv

De toekomst van onze landbouw is niet links of rechts, maar gaat ons allemaal aan. De landbouw heeft immers grote invloed op de kwaliteit van de lucht die we ademen, ons drinkwater, op natuur en landschap en de kwaliteit en beschikbaarheid van ons voedsel. Daarom roept een grote coalitie van boeren- en maatschappelijke organisaties - waaronder Stichting Demeter - samen met artsen, dierenartsen en natuurbeheerders iedereen in een tv campagne op om op 15 maart voor meer groenboerenland te stemmen. De term Groenboerenland komt uit het Groenboerenplan: een tienpuntenplan voor een voedseltransitie naar een volhoudbare landbouw die gezond voedsel produceert voor iedereen binnen ecologische grenzen.

Onze groene geluid zo vaak mogelijk op tv

Als boeren maken wij ons ernstig zorgen over klimaat, biodiversiteit, onze voedselvoorziening en daarmee eigenlijk over ons aller voortbestaan. Wij willen een ander landbouwbeleid! En dat willen wij niet alleen. Samen met honderden organisaties en duizenden mensen staan wij achter het Groenboerenplan. En samen met die organisaties vragen wij iedereen om te stemmen op partijen die écht kiezen voor de landbouwtransitie. Daarom hebben we een reclamespot gemaakt. En hoe vaker die vertoond kan worden, hoe meer mensen we anders aan het denken krijgen. Commercials zijn duur. Dus hoe meer geld we ophalen, hoe vaker deze boodschap kan worden vertoond.

Help mee! Kijk hier en breng onze #Groenboerenplan verkiezingsboodschap zo vaak mogelijk op tv!

Datum 08-03-2023