‘Kring-Loop’ dinsdag 14 januari van Hoeve Biesland naar het Binnenhof

Ons motto: Kies de weg vooruit: geen voedsel zonder natuur!

In totaal 45 maatschappelijke organisaties en boerengroepen hebben de handen ineen geslagen om een ander, positief geluid te laten horen van boeren en tuinders en medestanders die mee willen in de transitie naar een echte toekomstbestendige kringlooplandbouw. Ook wij als Stichting Demeter hebben ons daarbij aangesloten.

We hopen dat er veel boeren en burgers meedoen aan de start. Is het startpunt lastig voor jou, dan kun je ook later aansluiten of bijvoorbeeld bij het Binnenhof. Hier komt de stoet om 12.00 uur aan en om 13.30 uur zal de overhandiging van het puntenplan plaatsvinden aan Minister Carola Schouten.

Route info: https://www.dewegvooruit.nl/route-informatie/

De wandeltocht start op dinsdagochtend 14 januari om 9.30 uur bij de biodynamische Hoeve Biesland, de plek waar Minister Schouten de aftrap gaf voor haar kringloopvisie.

Van daaruit volgt een wandeltocht van 10 kilometer naar het Binnenhof voor overhandiging van een 9 puntenplan aan Minister Schouten.

De puntenplannen zullen morgen publiek worden gemaakt en op de website www.dewegvooruit.nl worden gezet. Hier vind je ook meer informatie en kun je jezelf aanmelden.

Het is een mooie kans om een krachtig signaal af te geven om dit jaar mee te beginnen!